Translate

vrijdag 22 maart 2013

Lappie

Hier ben ik weer! Het duurde even voordat ik weer een nieuw eigen ontworpen gebreide creatie op mijn blog laat zien. Ik was even druk geweest met het haken van een knuffel voor een pas geboren baby en een gebreide knuffel voor mijn oudste dochter.  Ze zijn er vast heel blij mee, dat weet ik zeker. Knuffelen maar......!!!!


Dit is Lappie. 


Lappie is een gezellige donder. Vandaag ging ze buiten spelen. 
Ze lijkt net een aapje. Ze klimt graag overal bovenop.





En ja hoor.... het is haar weer  gelukt om ergens op te klimmen wat eigenlijk veel te hoog voor haar is. 







Ze heeft er reuze plezier in. Kijk haar eens genieten.




Oeps.....is het niet veel te hoog? Het waait vandaag wel erg hard. Ze kan zich nergens aan vasthouden.





Ai......daar valt ze. Met haar snuitje op  de straat. Dat zal ze niet prettig vinden.




Ach.....het maakt Lappie allemaal niets uit. Ze is al zo vaak gevallen. 





Lappie blijft lachen. Ze is altijd zo vrolijk. Want ze weet dat haar baasje goed voor haar zorgt. Haar baasje droogt haar traantjes en maakt telkens weer een mooi lapje om haar wondjes te bedekken.



Ze zwaait nog even. Dag lieve lezers! 
Komen jullie weer kijken naar de volgende creatie van haar baasje?



Gebreide kat, gebreide poes, gebreide knuffel, gebreide pop.

6 opmerkingen:

  1. Arm beest, ik zie er is al heel wat afgevallen :(. Schattig weer en elke keer weer iets nieuws ik bewonder je brei kunst erg!!!
    ManonZX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke poes die Lappie, zo'n kleine donder die van niks bang heeft! En jij die ze telkens weer oplapt!
    Hele toffe creatie, ontwerp je alles zelf? Of volg je patronen? Kunnen we bij jou patronen vinden? Je blog moet ik nog verder ontdekken, maar je maakt supertoffe poppen Inez!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is weer een mooi ontwerp dat uit je pennen is gekropen.
    Al goed dat dit beestje negen levens heeft en nog meer lapjes stof. Kunnen we nog lekker lang van haar genieten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er leuk uit allemaal! Ik kom je blog tegen via Haak maar Aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wauw...kom hier via haak maar aan je breisels bewonderen...maar wat zijn ze mooi en ook de kleurtjes die je gebruikt!Ik zou dat niet kunnen zo dat breien,wat dat betreft kan ik beter met een haaknaald overweg ;-)

    groetjes en ik ga je volgen!:-)
    Misschien vind je mijn blog ook leuk?
    groetjes
    Angeline

    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke breisels.
    Schattig kleurtje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen