Translate

woensdag 20 februari 2013


Gebreide pop



Nadat ik mijn vorige knutselwerk klaar had, kreeg ik zin om weer eens grote gebreide pop te maken. Het is zo leuk om te doen. Eerst kijken welke kleuren je gaat gebruiken. Daarna de materialen bij elkaar zoeken. Deze keer heb ik haar jurkje van fleece gemaakt. Het patroon van de pop had ik al een half jaar geleden gemaakt. Kijk maar eens naar mijn eerder gebreide poppen. Ze hebben allemaal hetzelfde basispatroon. Maar bij deze gebreide pop heb ik de sokken en het ondergoed gelijk in het patroon verwerkt. 

Deze dame gaat in oktober ook mee naar de beurs Artistieke Handen in Apeldoorn. Mijn zus en ik hebben dan samen een kraam. We gaan dan voor de eerste keer naar een beurs waar we ons eigen handgemaakte creaties gaan verkopen. Ik ben reuze benieuwd hoe het zal zijn. Ik heb er nu al zin in!







3 opmerkingen:

  1. Nog zo'n gezellige dame! Ik kan niet wachten totdat ik naast haar zit :)
    ManonX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inez, wat leuk dat je een berichtje op mijn blog hebt gelaten. Ik ga mij ook lid maken en ik ga je blog toevoegen aan mijn bloglijst. Kan ik regelmatig eens komen piepen.
    Jij maakt ook hele leuke poppen hoor. Ja ik vind het een echte verslaving.
    Graag tot een volgende keer.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige poppen,en een leuke outfit.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen