Translate

vrijdag 3 januari 2014

Sleutelhanger

Het komt je vast bekend voor: "Mam, ik ben mijn sleutels kwijt!!!!"

Nou, volgens mij is Noortje de koningin van het land der verdwenen sleutels. Overal en nergens legt zij haar sleutels neer. Je kunt het zo gek niet bedenken, maar zelfs in de koelkast vind ik haar sleutels weer terug.
Daar moest maar eens een einde aan komen, dacht ik zo. Met liefde heb ik deze sleutelhanger voor haar gemaakt. Tis zelfs een mini Noortje geworden.
En nu maar hopen dat het zoekraken van haar sleutels tot de verleden tijd behoort.




7 opmerkingen:

  1. ♥♥♥ die mag je zo niet meer kwijtraken... zonde van mini noortje
    de beste wensen voor 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig bungel Noortje heb je gemaakt.
    Voor jou nog de beste wensen voor 2014.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje zeg!!!
    ik heb 5 kinderen opgevoed.. en ja.. op bepaalde leeftijd verliezen ze alles!!!
    ik denk dat ik op een gegeven moment wel 2x van slot ben veranderd, omdat ik toen al zo vaak sleutels had bijgemaakt, dat ik dacht.. de halve stad heeft een sleutel van mijn huis onderhand!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh een beetje een late reactie, maar wat een lieffie zeg! Haha ik geloof best dat je nu extra zuinig op je sleutels bent. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen